Možnosti dopravy a platieb

 
 
 
Home > Doprava a platby
 
 
 

Doprava a platby

Aká je obvyklá doba dodania produktov z objednávky?
Objednávky sú doručované do 2-8 pracovných dní. V deň odoslania obdržíte informačný email a sms o odoslaní spolu s podacím číslom, pod ktorým si môžete zásielku v prípade nedoručenia vyzdvihnúť na Vašej pošte. Zasielame vždy 1.triedou, na dobierku, v prípade kuriéra, kuriérom spoločnosti  GLS, na dobierku. Pri doručovaní kuriérom je možnosť platby kartou a v hotovosti. 

Koľko stojí poštovné?
Pri zaslaní objednávky v rámci Slovenskej republiky je cena prepravného kuriérom GLS 4,20 EUR s DPH. Ak je suma objednávky nad 60 EUR, je doprava zdarma.

Pri balíkoch o hmotnosti viac ako 10kg sa poštovné platí vždy aj pri sume nad 60eur. Upravenú výšku poštovného vám pošleme v ďalšom potvrdzovacom e-maili, príp. vás budeme kontaktovať telefonicky. Individuálne väčšie zásielky rozvezieme osobne Ba-okolie, smer Šamorín a okolie. V prípade vysokého navýšenia hmotnosti (veľké množstvo fliaš, múk, skla a pod.) sa rovnako navýši aj suma prepravného v závislosti od hmotnosti, objemu a typu prepravovaného tovaru. Pri vysokom navýšení poštovného (zásielky o hmotnosti niekoľko desiatok Kg, sklo...) si vyhradzujeme právo povinnosti platby vopred bankovým prevodom.

Zasielanie do zahraničia: Pri zasielaní zásielok do zahraničia sa riadime aktuálnym cenníkom Slovenskej pošty, resp. kuriéra, upravenú výšku dopravy vám pošleme v ďalšom potvrdzujúcom maili. Tovar zasielame až po uhradení konečnej sumy faktúry s navýšeným poštovným na náš účet.

Je možnosť osobného odberu a aká je cena poštovného?

Pri osobnom odbere priamo v kamennej predajni na Krížnej ul. poštovné neplatíte. V momente ako bude Vaša zásielka pripravená na vyzdvihnutie na kamennej predajni obdržíte od nás sms správu.

Je možné platiť aj online kartou, príp. bezhotovostne?
Je možné platiť prostredníctvom bezhotovostnej služby PayPal, alebo nám môžete zaplatiť vopred na účet, ktorého číslo je: 2201128165/8330 (IBAN: SK5483300000002201128165, VS: číslo objednávky) Fio banka, a.s., ktorý je uvedený aj v maili o prijatí objednávky vo faktúre pod našimi údajmi vľavo hore. Ak sa rozhodnete pre tento typ platby, poprosíme vás pri objednávaní tento typ platby zvoliť, ak tak neurobíte, informujte nás o platbe vopred v poznámke, ihneď mailom alebo telefonicky. (aby sme Vám neodoslali objednávku na dobierku). Následne až po pripísaní platby na náš účet bude Vaša zásielka odoslaná. 

Za aký čas budete mať výrobky označené ako vypredané opäť k dispozícii? Aká býva dodacia lehota "momentálne nedostupných" výrobkov?
Dodacia lehota „momentálne vypredaných“ výrobkov sa líši podľa konkrétneho produktu. Niektoré dovážame len dvakrát do roka, súvisí to najmä so vzácnosťou byliniek v prípravkoch a samozrejme s následnou dobou spotreby. Preto sú niektoré výrobky vypredané aj viac ako dva mesiace a niektoré máme na sklade už niekoľko dní po ich dočasnom vypredaní. S istotou Vám vieme povedať dostupnosť výrobku až vtedy, keď ho máme naozaj na sklade. Doporučujeme Vám napísať nám (na info@bio-obchodik.sk) o ktoré „momentálne vypredané“ produkty máte záujem a akonáhle prídu, budeme Vás kontaktovať.